Oficjalne Forum o Sośnicy (Gliwice)

Dyskusje, rozmowy, wspomnienia na temat Sośnicy - dzielnicy Gliwic...


Zasady Forum

Wykaz poruszanych tematów: 1. Rejestracja i logowanie na forum. 2. Profil osobowy. 3. Kultura wypowiedzi i pisownia. 4. Zakładanie nowych tematów. 5. Pisanie postów i udzielanie odpowiedzi. 6. Ostrzeżenia. 7. Zasady w działach typu Off-Topic (nie na temat). 8. Inne postanowienia. 1.Rejestracja i logowanie na forum 1.1 Wybrany login (nick) nie może zawierać wulgaryzmów lub ich pochodnych. Nie powinien zawierać adresów stron czy adresów e-mail. Wybrany login nie powinien być rażąco podobny do nazwy innego użytkownika forum. * Konto może zostać zablokowane, bądź w przypadku wulgaryzmów - usunięte. 1.2 Zakładanie nowego konta przez użytkownika, który otrzymał ostrzeżenie jest zabronione. * Ujawnienie takiego faktu wiąże się z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum. 1.3 Problemy z logowaniem należy zgłaszać do administratora forum. Nie rejestruj się na nowo! 1.4 Zakładanie dwóch kont po to aby z jednego, dawać drugiemu "piwa" jest zabronione. * Wykrycie czegoś takiego wiąże się z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum. 2. Profil osobowy 2.1 Niedozwolone jest powielanie emblematu (avatara) używanego przez innego użytkownika. 2.2 Avatar jak i pozostałe informacje zawarte w profilu użytkownika nie powinny zawierać treści obraźliwych. 2.3 Zabrania się umieszczania w podpisie dużych obrazków czy bannerów reklamowych. 2.4 Podpis nie powinien przekraczać trzech linii oraz maksymalnej długości wynoszącej 120 znaków. * W przypadku naruszenia, któregoś z powyższych punktów moderator może zwrócić uwagę, do której należy się zastosować. Administrator może zmienić lub usunąć niewłaściwą treść 3. Kultura wypowiedzi i pisownia 3.1 Zabronienie przekleństw równa się prawie celibatowi, dlatego nie zabraniamy od czasu do czasu użyć brzydkiego słowa (np. '***' czy popularne '***' w formie przecinka). * Za nadużycia bądź wulgarne zwroty godzące w czyjeś mienie będą surowe kary. Za duże wykroczenie NAWET wywalenie danego użytkownika z forum 3.2 Zabronione jest obrażanie innych użytkowników forum. * Posty godzące w czyjeś imię będą niezwłocznie usuwane. 3.3 Wypowiadając się na forum zwracaj uwagę na zasady pisowni. * Każdy popełnia błędy, ale jeśli masz z tym duże problemy to skorzystaj z opcji autokorekty w edytorze tekstu (np. MS Word) lub zainstaluj FireFoxa a dopiero później wklej sprawdzony tekst na forum. 3.4 Posty bez znaków interpunkcyjnych utrudniają zrozumienie tekstu. Niepełne czy wybrakowane wyrazy, lub wyrazy z pozmienianą kolejnością liter uniemożliwiają poprawne przeczytanie. * Moderator ma prawo usunąć niezrozumiały post. Jednak w akcie dobrej woli może takowy post poprawić. 3.5 Zabronione jest pisanie całej treści wielkimi literami. * Posty takie oznaczają brak szacunku dla czytającego i będą usuwane natychmiastowo. 3.6 Niewskazane jest pisanie "w TaKi SpOsÓb" lub też zamienianie głosek "ż", "rz", "sz" na "sh" (np. tesh), czy "ku" na "q" (np. qbek). * Moderator ma prawo takie posty usunąć. 4. Zakładanie nowych tematów 4.1 Przed napisaniem nowego tematu należy skorzystać z funkcji Szukaj i zajrzeć do FAQ (Najczęściej zadawane pytania). Być może Twój problem jest już rozwiązany. * Moderator może usunąć temat poruszający problemy rozwiązane, bądź znajdujące się w FAQ. 4.2 Pisząc nowy temat należy zadbać by jego nazwa informowała użytkowników o czym będzie jego treść. * Tematy typu "Pomocy!", "Jak?", "Mam problem", etc. będą przez moderatorów usuwane. 4.3 Nazwa tematu ma cel wyłącznie informacyjny. Zabronione jest dzielenie wypowiedzi pomiędzy nazwę tematu a treść postu. * Tematy takie będą usuwane. 4.4 W przypadku napisania tematu w złym dziale, należy ów fakt zgłosić do moderatora. On przesunie temat do odpowiedniego działu. * W przypadku napisania dwóch takich samych postów oba zostaną usunięte. 4.5 Jeśli chcesz założyć nowy temat, rozwijający wątek podobny do tematu już zamkniętego, poproś moderatora o jego odblokowanie, by móc w nim kontynuować rozmowę. W ten sposób przyczynisz się do zwiększenia porządku na forum. 5. Pisanie postów i udzielanie odpowiedzi 5.1 Przed wysłaniem postu użyj funkcji [Podgląd] i sprawdź poprawność użytych znaczników BBCode, czy nie wymagają poprawek. Jeśli wszystko jest w porządku, wówczas post może być wysłany. 5.2 Jeśli po wysłaniu postu okaże się, że coś jest nie tak jak powinno, użyj funkcji [Edytuj]. 5.3 Nie należy przesadzać ze znacznikami BBCode. * Posty w kolorach tęczy lub całe pogrubione będą usuwane. 5.4 Z prośbą o pomoc w rozwiązaniu danego problemu nie piszemy na PW tylko na forum. Może ktoś w przyszłości będzie potrzebował tych samych informacji. 5.5 Nie załączaj do postów plików, które znajdują się już w serwisie / na forum. Najlepiej jak podasz link do takiego pliku. 5.6 Ceny sprzętu i usług sprawdzaj w internecie, nie pytaj o nie na forum. Cenniki ciągle ulegają zmianie, a pytanie o nie powoduje bałagan na forum. * Każde takie zapytanie zostanie usunięte. 5.7 Stary temat to taki, w którym ostatnia odpowiedź jest starsza niż miesiąc. Przed udzieleniem odpowiedzi w takim temacie należy upewnić się czy odpowiedź nie została już wcześniej udzielona. Nie mając nic istotnego do napisania - ignorujemy stary temat. 5.8 Pisząc post, autor wyraża zgodę na jego modyfikację na potrzeby sonyeryk.net i publikację w serwisie. 5.9 W żadnym poście, wypowiedzi w ShoutBoxie czy podpisie nie umieszczamy linków do stron konkurencyjnych. * Użytkownik reklamujący inną stronę najpierw zostanie upomniony a następnie (jeżeli nie reaguje) otrzyma ostrzeżenie. 6. Ostrzeżenia 6.1 Za nagminne łamanie zasad regulaminu moderator ma obowiązek dać ostrzeżenie. Będzie one widoczne przez wszystkich użytkowników, przy każdym nowo napisanym poście. 6.2 Moderator przyznaje ostrzeżenie za ignorowanie jego uwag, związanych z nieprzestrzeganiem przez użytkownika regulaminu. 6.3 Nagminne pisanie postów bez konkretnej treści jest uznawane za nabijanie postów i karane jest ostrzeżeniem. 6.4 Konto użytkownika z wartością ostrzeżeń równą 3 zostaje automatycznie zablokowane. 7. Zasady w dziale "Hyde Park" (nie na temat) 7.1 W działach OT nie obowiązuje reguła tzw. "tematu trupa" (punkt 5.7). 7.2 W działach z kategorii "Inne" jest swoboda wypowiedzi, jednak dobre maniery i kultura wypowiedzi obowiązują. * Wszelkie przejawy chamstwa będą surowo oceniane przez moderatorów. 8. Inne postanowienia 8.1 Na forum nie zamieszczamy linków oraz informacji o kodach odblokowujących, generatorach kodów (keygen'ach), crack'ach itp. * Z wyjątkiem działu Mini-Warez. 8.2 Jako użytkownik tego serwisu nie możesz wykorzystywać nabytej tu wiedzy w "naciąganiu" naiwnych Internautów, np. na aukcjach internetowych. * Ujawnienie takiego faktu wiąże się z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum. 8.3 W niektórych działach występują dodatkowe zasady pisania postów. Zasady te są w przyklejonym temacie 'Zasady pisania postów ...'. 8.4 Administrator oraz Moderatorzy dokładają wszelkich starań, aby posty użytkowników były zgodne z prawem, jednak właścicielami poszczególnych postów są ich autorzy i to oni ponoszą za nie pełną odpowiedzialność. 8.5 Akceptując powyższy regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o nowościach w serwisie oraz informacji handlowych. Aktualnie serwis nie jest komercyjny, więc możesz spodziewać się e-maili nie częściej niż cztery razy w miesiącu. Jeśli nawet stalibyśmy się serwisem komercyjnym to nie musisz bać się, że zostaniesz zarzucony przez nas SPAM'em. 8.6 Rejestracja oraz każdorazowe logowanie oznacza akceptacje regulaminu.

powered by marianpsx

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.ehotelsreviews.com SwissĂ´tel Tbilisi